Retourneren & klacht

Iedere dag doen wij ons best om onze producten zo goed mogelijk te versturen. Als je een klacht hebt, willen we zo snel mogelijk zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer dan normaal duurt. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Door een bericht te sturen aan info@colourandspice.nl met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Wij zullen per geval beoordelen wat de beste oplossing is. LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

Retourneren/bedenktijd

  • Je moet het product binnen 14 dagen na datum bestelling retour sturen.
  • De verzendkosten voor retourneren, zijn voor de klant.
  • De verzegeling ,verpakking mag niet verwijderd en of beschadigd zijn.Wij nemen dan geen retouren aan
  • Colour&Spice zal na aankomst van het geretourneerde product, binnen 14 dagen je bedrag terug betalen

Om de retour correct te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen. Vul onderstaand formulier in.

Ik wil het volgende retourneren:

(formulier divi)

Voorwaarden voor retourneren

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen.

Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

  • Cosmetische artikelen (zoals crème, make-up) mogen teruggestuurd worden maar moeten wel in verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen..
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Op de geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden, deze zijn hier te lezen.
  • Tips:

Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij PostNL of het Kiala punt.

Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

Share This